Eden izmed zelo pomembnih faktorjev pri optimizaciji spletne strani je dobra domena.

Kaj je torej dobra domena?

Dobra domena, v smislu optimizacije spletne strani, je takšna, da vsebuje vašo ključno besedo oz. vašo ključno frazo. Še več, v primeru, da gre za ključno frazo, ki je torej sestavljena iz več besed, je lahko že sama domena v nekaterih primerih dovolj, da smo v iskalnikih uvrščeni zelo visoko.

Kakšno domeno kupiti?

Če je še prosta in imate možnost, registrirajte domeno, ki ne vsebuje pomišljajev med vašimi ključnimi besedami. Izberite torej kljucnafraza.com oz. v primeru, da je zasedena, kljucna-fraza.com.

Za resnično dominacijo znotraj določene niše, od katere pričakujete dobra (poslovne) rezultate, investirajte v različne domenske končnice in kombinacije (kljucnafraza.com, kljucna-fraza.com, kljucnafraza.net, kljucna-fraza.net …). S tem se že v začetku zaščitite pred konkurenco, ki do teh domen zdaj ne more priti!

Kupovanje starih domen

Možen je tudi nakup “rabljene” oz. stare, že obstoječe domene. Naš nasvet je, da ste pazljivi in preverite zgodovino domene kot njenega lastnika, saj lahko gre za domeno z “madežem”, ki ga morda niti z novim lastništvom ne bo mogoče izbrisati.

Splošno pravilo pa je, da starejša kot je domena, boljša je. Toda pozor, “pravi” rojstni dan domene je dan, ko se je prvič znašla v Googleovem indeksu, nekakšnem seznamu ali evidenci vseh strani. Nekateri so zmotno prepričani, da je to dan, ko ste domeno kupili.