V enem izmed prejšnjih člankov je bil obdelan koncept off-site optimizacije s pomočjo vhodnih povezav. Vendar je tudi na področju optimizacije spletnih strani tako kot drugje: s teorijo se ne pride daleč, štejejo le rezultati, ki so doseženi zgolj in samo skozi prakso. Zato si poglejmo, na kakšne načine lahko zbiramo vhodne povezave s t. im. »link buildingom«.

Navodila so povsem preprosta: čim več povezav, ki niso označene z »no-follow« tagom naj kaže na našo spletno stran; pri tem išči povezave s strani, ki imajo čim večji PageRank, čim manj izhodnih povezav; uporabi tudi koncept »deep linkinga« in glej, da ne bodo vse povezave kazale samo na začetno stran.

Najbolj preprost in običajen način je vpisovanje naše strani v razne spletne imenike. Prebrskajte in kmalu boste našli dolge sezname imenikov, ki ponujajo brezplačen vpis. Seveda so takšni linki manj vredni, a nekje je treba začeti.

Napišite kratek članek in ga objavite na straneh kot so Squidoo, Weebly, Ezine Articles in ostalih imenikih člankov. Nekateri izmed njih imajo posebne zahteve, kam lahko vključite povezavo in kako naj zgleda, večina pa vas pri tem na noben način ne omejuje. Prav tako lahko odprete brezplačne bloge s servisi kot so Blogger, Blog Spot, v Sloveniji pa SiOL Blogos, Dnevnik.si blogi in drugi.

Daleč največ povezav pa vam lahko prinese odlična vsebina, ki mnogim pride prav. Napišite sezname v smislu »10 najboljših brezplačnih programov«. Z malce (ali kar nekaj) sreče se bo vaš članek viralno širil, ob tem pa povečevalo število povezav na vašo stran.