To, da je vaša spletna stran pri spodbujanju širjenja vaše prepoznavnosti in trženju vaših freelance storitev ključnega pomena, ste že zdavnaj ugotovili – a kakšna naj bi bila videti predstavitev na spletu, ki bo dejansko in učinkovito dosegala vaše zastavljene cilje ter vas na unikaten in zanimiv način predstavljala vsem potencialnim kupcem vsak dan in skozi cel dan?
Obstaja mnogo načinov, kako slabo stran izboljšati, bodisi z vidika optimiziranja za brskalnike, varnosti ali programiranja, bodisi s prijazno grafično podobo – a kaj je tisto, kar bo iz dobre spletne predstavitve pretvorilo spletno stran v zares privlačno spletno vizitko.
Spletna stran naj temelji na zgodbi, ki bo obiskovalcem izmamila več kot le bežno prebiranje informacij!
Pristop pisanja tekstov je tisti odločilni dejavnik, zaradi katerega se bo oseba na strani zadržala več kot trenutek, ki je potreben za ogled lepo usklajenih barv in oblik in zaradi katerega se bo ta oseba iz navadnega obiskovalca spremenila v vašo stranko.
Z vidika tekstopisca upoštevajte nekaj osnovnih smernic.
1. Bodite ustrezno marketinško pripravljeni
– določite osnovne tržne vidike, poslovne cilje, ciljno publiko kot tudi morebitne težave, na katere boste naleteli pri opravljanju svojih storitev – v vse to pa vključite jedrno tržno sporočilo in svoje edinstvene prodajne predloge.
2. Usmerite se navzven k obiskovalcem
– največja napaka večine freelancerjev je, da se pri spletnih predstavitvah vse prevečkrat osredotočijo nase, na svojo dejavnost in na svoja znanja. Zavedajte se, da se drugi zanimajo za vas zato, ker želijo izvedeti, kako jim lahko pomagate uresničiti njihove cilje – vsebino strani zato pišite za njih, svoja znanja in sposobnosti pa predstavite v luči njihovih koristi.
3. Pojdite dlje od ostalih
– svojim strankam ne razlagajte, časovne in cenovne podrobnosti svojih storitev, temveč jim predstavite rezultate, ki jih skupaj z vami lahko dosežejo, kako jim težave lahko olajšate in na kakšen način lahko prispevate k njihovemu uspehu. Obiskovalcem spletne strani sporočajte svojo uporabnost!
4. Vaše ideje naj izhajajo iz strankinih problemov
– pravočasno prepoznajte težave, s katerimi se soočajo vaše potencialne stranke in jim rešitve ponudite še preden jih začnejo same iskati drugod. Z besedno zvezo »Ali veste, da« odgovorite na morebitna vprašanja strank ter jim pokažite, da lahko odgovore najdejo z vašo pomočjo.
5. Pozivajte obiskovalce k ukrepanju
– na vsaki posamezni strani vaše spletne predstavitve naj bo prisoten poziv k ukrepanju, ki bo vaše stranke pozival in hkrati usmerjal k naslednjemu dejanju. Ne pričakujte, da bodo vsi samodejno vedeli, kaj početi s predstavitvenimi informacijami, zato jih vi ustrezno usmerite. Bralca vodite na naslednjo pod-stran ali pa mu ponudite, da vam preko obrazca pošlje svoje predloge, ideje in vprašanja.
Obiskovalce vaše spletne strani zdramite in spodbudite k dejanju – predvsem pa jih poskušajte zadržati na strani!
In seveda ne pozabite, da je ključ do uspeha vedno razumevanje svojih strank in ustvarjanje strani, ki bo v njihovih očeh idealna. Naj bo vaše vodilo – kar iščejo pri drugih, naj najdejo pri vas.