Klasična formula uspešnega pisanja spletnih tekstov temelji na 4 ključnih sestavinah – pozornost, zanimanje, želja in dejanje – in  jasno je, da brez njih tekstopisci ne morejo uspeti!

Vse prevečkrat pa se ugotavlja, da tudi to pravilo pisanja ne zadostuje več za uspeh.

Kljub temu, da velja, da v kolikor ne pritegnete pozornosti, ne spodbudite zanimanja, ne ustvarite želje in obiskovalcev strani ne usmerite k dejanju, ostane spletna stran vse prej kot popularna. Sama formula pa vam ne bo kaj dosti pomagala, saj nikjer ne razloži, kako te učinke doseči.

Kaj torej manjka? Zakaj zadeva ne deluje?

Formula ne vsebuje vseh sestavin – Manjkajoči element je kakovostna vsebina!

Oglejmo si torej pravilo izpopolnjene formule za uspeh:

Prvi korak: VSEBINA

Preden se lotite česar koli drugega, se osredotočite na spletno vsebino – odgovorite na dve osnovni vprašanji – kdo ste in zakaj se pogovarjate z ostalimi? Brez vsebine, ki ne poda odgovora na ti dve vprašanji, ne boste dosegli nobenega odziva, kljub ponavljajočim se pozivom k dejanju.

Vsebina naj izhaja iz razloga, zakaj je vaše občinstvo sploh izpostavljeno vašim besedam. Vsi tekmujemo za pozornost ostalih, zato je pomembno, da vi izstopate med množico – eksplicitna vsebina pa vas bo nemudoma postavila v ospredje.

Drugi korak: POZORNOST

Pritegnite pozornost – z naslovom, dobrim prvim vtisom, zanimivim prvim stavkom. Vse dokler lahko ustvarjate, vam je ponujena možnost pritegovanja pozornosti ostalih.

Tretji korak: ŽELJA

Pri občinstvu morate spodbuditi željo, da nadaljujejo z branjem –lahko pišete tudi o podrobnostih, a na začetku se potrudite pograbiti njihovo zanimanje z udarnimi naslovi in privlačnimi uvodnimi besedami.

Četrti korak: RAZLIKA

Obiskovalcem morate sporočiti razliko med tem, kaj se bo zgodilo, če ne prevzamejo dejanje in kaj če se zanj odločijo – kakšne so torej koristi vašega izdelka ali storitve – prikažite jim posledice nepravilne odločitve – izpostavite razliko med dejanjem in ne-dejanjem.

Peti korak: REŠITEV

Po prikazu razlike hitro preidite na opis ponujene rešitve – pomembno je poudariti, da vi imate pravo rešitev in jim izdelek ali storitev predstaviti tako, da začnejo verjeti, da bo to dejansko rešilo njihov problem – vendar ne razlagajte nič več od tega – vsaka dodatna podrobnost jih lahko vodi do nestrinjanja ali dvoma.

Šesti korak: POZIV K UKREPANJU

Besedilo zaključite s pozivom k ukrepanju, ki mora vsebovati naslednji korak, k kateremu povabite svoje občinstvo – ne nudite jim izbire med različnimi dejanji – točno jim povejte, kaj naj storijo. Neposredno povejte občinstvu, kaj naj storijo, ne ovinkarite – če nekaj želite od njih, jim to tudi povejte.

In ne pozabite na:

KREDIBILNOST

Bralec mora verjeti, da vse kar pišete, imate pravico pisati na podlagi svojega strokovnega znanja – to bo tudi razlog, da se odločijo slediti vašim besedam.

Pokažite jim, zakaj vam lahko zaupajo!