Blog je danes za sodobna podjetja eden izmed najučinkovitejših načinov dodatnega spletnega trženja, obveščanja javnosti in širjenja znanja.
Za vsako podjetje je rešitev za vzdrževanje dolgoročnih odnosov tako s svojimi stalnimi strankami kot tudi s širšo javnostjo lahko dober poslovni ali korporativni blog.
Kaj pomeni dober blog?
Blog je lahko idealna komunikacija med podjetjem in njegovimi obstoječimi ali potencialnimi strankami.
V osnovi blog predstavlja možnost brezplačne predstavitve vašega izdelka ali posla, a enostransko podajanje marketinških informacij in enolično izpostavljanje odličnosti vaše storitve ali kakovosti vašega izdelka bo bralce bloga kaj kmalu prepričalo, da stran zapustijo in odvrnilo tudi od ponovnega obiska.
Zanimivost posameznega članka mora postati vodilo vsakega dobrega bloga.
Poleg tega pa pazite, da ne razočarate vaših bralcev in zapise redno in urejeno posodabljajte.
Kako informirati uporabnike?
Podjetja morajo s pomočjo bloga najprej zgraditi svojo identiteto, postopoma pa uveljaviti svoj imidž in ugled ter s tem pridobiti čim večje število rednih bralcev.
Velikega števila uporabnikov ne boste pritegnili s strokovnimi, sofisticiranimi in tehnološko usmerjenimi besedili. Bralci v blogu iščejo vsebine, ki jih bodo hitro in enostavno informirale, poučile in včasih tudi zabavale.
Vsak izmed nas je dnevno prekomerno bombardiran z oglasi, promocijami in akcijami, zato je malo verjetno, da bo tudi med svojim spletnim brskanjem svoj čas posvečal prebiranju dolgočasnih oglasnih besedil.
Komunikacija z javnostjo naj bo drugačna!
Podjetja z nespremenljivo ponudbo izdelkov in storitev ter statičnim poslovnim modelom morajo ugotoviti, kako se izogniti pisanju o eni in isti temi brez predaha ter postati zanimiva z vsebinami, ki ne bodo neposredno povezane z izdelki v ponudbi.
Pišite o temah, ki uporabnika dejansko zanimajo, o problematikah, s katerimi se vsakdanji bralec dejansko srečuje. Med temi pa umestite tudi predstavitev in prepoznavnost vašega posla in vaše ponudbe.
Ne obremenjujte ljudi, saj le ti iščejo popestritev že dovolj obremenjenega vsakdanjika.
Vaš blog pa mora biti zanimiv ne samo bralcem, ampak tudi spletnim brskalnikom.
Dobro napisan blog bo predstavitev vašega podjetja v spletnem brskalniku uvrstil višje na seznamu rezultatov, ki so povezani z vašim poslom.
Blog je namreč odlično orodje, kako na spletno mesto vnašati prenovljeno vsebino, ki bo vsebovala tiste ključne besede, na podlagi katerih se boste uspeli v brskalniku povzpeti čim višje.